top of page

MiContact Center

MiContact Center, işletmenizin müşterilerini self-servis yeteneklerle güçlendirmesine ve güçten faydalanmasına yardımcı olan en üst düzey

Çağrı Merkezi uygulamasıdır.

Müşteri deneyiminiz hiç bu kadar önemli olmamıştı.

Bu deneyim her zamankinden daha fazla dijital etkileşimler aracılığıyla şekilleniyor ve sunuluyor. Müşteri iletişimlerinin çoğunluğu hala ses tabanlı olsa da tüketiciler artık e-posta, SMS, web sohbeti ve sosyal medya gibi dijital yöntemlere daha fazla güveniyor. Nerede olurlarsa olsunlar, kendi seçtikleri ortam aracılığıyla etkileşimde bulunabilme esnekliğini bekliyorlar. Ve hareket halindeyken bir ortam ile diğeri arasında geçiş yapabilmeyi umuyorlar.

Dahası, günümüzün müşteri deneyimi, proaktif iletişim sağlamak, müşterileri self-servis yeteneklerle güçlendirmek ve hatta Nesnelerin İnterneti (IoT) aracılığıyla makineler arası etkileşimlerin gücünden yararlanmak için müşteri tarafından başlatılan etkileşimlerin ötesine geçmelidir.

İşletmenizin geleneksel bir iletişim merkezi olsun veya olmasın, müşteri temas noktalarınız, müşterileriniz ve potansiyel müşterilerinizle bilinçli ve kişiselleştirilmiş etkileşimler sunacak donanıma sahip olmalıdır. Ve aynı derecede önemli olan, işletmenizin değişen gereksinimlere anında yanıt verebilecek çevikliğe sahip olmasıdır.

Mitel nasıl yardımcı olabilir?

Müşterileri ilk denemede doğru kişiye bağlamaktan, her seferinde iş gücünüzü yönetmeye ve hizmet kalitesini izlemeye kadar doğru teknoloji, müşteri deneyiminizi eskilikten dijitale dönüştürebilir. Mitel, müşteri deneyimi stratejinizi yolun her adımında destekleyecek çözümler, hizmetler ve uzmanlık sunar.

Core Platforms

MiContact Merkez Ofisi

MiVoice Office 250 (eski adıyla MiVoice Office) platformu için tasarlanan MiContact Center Office, 100'e kadar temsilci içeren iletişim merkezleri veya çalışma grupları için giriş seviyesi bir çözümdür.

MiContact Merkezi İşletmesi

MiVoice Business platformundan yararlanan MiContact Center Business, 1.200'e kadar temsilciyle müşteri odaklı organizasyonlara güç sağlamak için tasarlanmış çok kanallı ve buluta hazır bir çözümdür.

MiContact Center Kurumsal

MiContact Center Enterprise (eski adıyla MiContact Center Solidus), MiVoice MX-ONE platformu için üretilmiştir ve ayrıca 3. taraf iletişim sunucularını (Cisco resmi olarak test edilmiştir) ve karma ortam ortamlarını destekler. MiContact Center Enterprise, kesintisiz büyüme, özellik genişletme ve dağıtım esnekliği için tek bir yazılım akışına sahip hepsi bir arada iletişim merkezidir. Tek bir sistemde 1.500'e kadar temsilciyi destekleyen MiContact Center Enterprise, esnek bir ortam altında bir ağda 15.000 eşzamanlı temsilciye kadar ölçeklenir.

Tamamlayıcı ürünler

MiContact Center Kampanya Yöneticisi

MiContact Center Campaign Manager, giden arama ekibinizin verimliliğini büyük ölçüde artırmak için tasarlanmış, yazılım tabanlı bir giden aşamalı arama çözümüdür.

MiContact Center Giden

MiContact Center Outbound, basit bir giden arama aracından çok daha fazlasıdır; kapsamlı, entegre bir giden strateji yönetim paketidir. MiContact Center Outbound, tüm giden arama modlarını ve çok kanallı etkileşimleri destekler ve çok çeşitli komut dosyası oluşturma ve kampanya yönetimi araçlarını içerir.

Lync için MiContact Merkezi

Yerel olarak Microsoft Lync Server çağrı kontrolü ve masaüstü istemcisi üzerine inşa edilen Microsoft Lync için MiContact Center, daha iyi bir müşteri deneyimi sağlamak, temsilci üretkenliğini artırmak ve müşterilerle iletişim kurmak için sohbet, e-posta, iletişim durumu ve ses gibi multimedya yeteneklerinden oluşan anahtar teslim bir Birleşik İletişim çözümü sunar. İletişim merkezinin hem içindeki hem de dışındaki Konunun Uzmanları.

MiContact Merkezi Canlı

MiContact Center Live, işletmelerin her yerde, her zaman, her cihazdan ve her kanalda kaliteli müşteri deneyimini akıllı bir şekilde sunmasına olanak tanıyan gerçek bir bulut çözümüdür.

MiVoice Çağrı Kaydı ve Kalite Yönetimi

MiVoice Çağrı Kaydı yazılımı, Mitel'in patentli Taşınabilir Ses Belgeleme (PVD™) teknolojisini kullanarak kuruluşların sesli belgeleri hızlı bir şekilde yakalamasına, arşivlemesine ve organize etmesine, oynatmasına ve paylaşmasına olanak tanır. Mitel'in MiVoice Çağrı Kaydı için bir eklenti olarak sunulan Kalite Yönetimi çözümü, eksiksiz bir kalite güvence, değerlendirme ve e-öğrenme araçları paketi sağlar. Kapsamlı uyumluluk yönetimi yetenekleri de sunan tek gerçek kalite izleme yazılımı çözümüdür.

bottom of page